Home / Günün Haberleri / Menteşe Devlet Hastanesi’nde Hemşireler Haftası Kutlandı

Menteşe Devlet Hastanesi’nde Hemşireler Haftası Kutlandı


Menteşe Devlet Hastanesi’nde Hemşireler Haftası Kutlandı

Menteşe Devlet Hastanesi’nde 12-18 Mayıs Hemşireler Haftası dolayısıyla hemşireler görev yaptıkları birimlerde ziyaret edildi. Başhekim Op. Dr. Şadi Ballı, sağlık çalışanlarının özverili çalışmalarına teşekkür ederek Hemşireler Haftası’nı kutladı.

Cevap bırakın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir