Yayınlanma:
Menteşe Devlet Hastanesi’nde 12-18 Mayıs Hemşireler Haftası dolayısıyla hemşireler görev yaptıkları birimlerde ziyaret edildi. Başhekim Op. Dr. Şadi Ballı, sağlık çalışanlarının özverili çalışmalarına teşekkür ederek Hemşireler Haftası’nı kutladı.

15
Muğla’da Menteşe Devlet Hastanesi bünyesinde görev yapan hemşireler için “12-18 Mayıs Hemşireler Haftası” kapsamında kutlama programı gerçekleştirildi.

25
Menteşe Devlet Hastanesi Başhekimi Op. Dr. Şadi Ballı ve idari ekip, fedakârlıkları, özverili çalışmaları ve sağlık hizmetlerine sundukları katkılar nedeniyle hemşireleri görev yaptıkları birimlerde ziyaret ederek Hemşireler Haftası’nı kutladı.

35
Ziyaretlerde sağlık çalışanlarına teşekkür eden Başhekim Op. Dr. Şadi Ballı, hemşirelerin sağlık sisteminin en önemli yapı taşlarından biri olduğunu vurguladı.

45
Ballı açıklamasında, “Şefkatleri, özverili çalışmaları ve mesleki emekleriyle sağlık hizmetlerinin en önemli yapı taşlarından olan hemşirelerimize teşekkür ediyorum. İnsan hayatına kattığınız değer ve gösterdiğiniz fedakârlık için her birinize minnettarız. Hepiniz birer kanatsız meleksiniz. Hemşireler Haftanızı en içten dileklerimle kutluyorum” ifadelerini kullandı.

55
Hastane yönetiminin gerçekleştirdiği ziyaretler, hemşireler tarafından memnuniyetle karşılandı.





